greatest ever player

User avatar
Platinum_Pwincess
Platinum Member
Posts: 3957
Joined: Tue May 02, 2006 11:24 pm
Location: HeAvEn :P

Post by Platinum_Pwincess » Thu Jun 14, 2007 1:41 pm

lol they are both crap? :oops: I'm better :P 8)

User avatar
Platinum_Pwincess
Platinum Member
Posts: 3957
Joined: Tue May 02, 2006 11:24 pm
Location: HeAvEn :P

Post by Platinum_Pwincess » Thu Jun 14, 2007 8:18 pm

lmao nooo i can't kick the ball that high :oops: :cry:

kp86

Post by kp86 » Fri Jun 15, 2007 4:52 am

Pele

User avatar
shakil
Diamond Member
Posts: 4486
Joined: Mon Apr 10, 2006 11:52 pm

Post by shakil » Fri Jun 15, 2007 4:16 pm

kp86 wrote:Pele
How old are you?
Image

User avatar
Platinum_Pwincess
Platinum Member
Posts: 3957
Joined: Tue May 02, 2006 11:24 pm
Location: HeAvEn :P

Post by Platinum_Pwincess » Fri Jun 15, 2007 4:28 pm

LOL i do sometimes :oops: I can't watch the whole thing because it puts me to sleep - no joke

Erm i think that Ronaldhino guy is good. He plays for brazil i think. But i wouldnt say his the best. :P The best would be me! me ! me!

User avatar
Platinum_Pwincess
Platinum Member
Posts: 3957
Joined: Tue May 02, 2006 11:24 pm
Location: HeAvEn :P

Post by Platinum_Pwincess » Fri Jun 15, 2007 4:43 pm

LoooL u did :oops:

Ooo okay then. No more names in here. Sorry shakil. :D

User avatar
shakil
Diamond Member
Posts: 4486
Joined: Mon Apr 10, 2006 11:52 pm

Post by shakil » Fri Jun 15, 2007 4:51 pm

The only thing I'm missing from my moderation equipment is the button that writes "I'm a plonker" on their signature for naming stupid players

But I'm not gonna be harsh am just saying why be a silly boy and name players that aren't even close to being the best?
Image

User avatar
shakil
Diamond Member
Posts: 4486
Joined: Mon Apr 10, 2006 11:52 pm

Post by shakil » Fri Jun 15, 2007 5:47 pm

It's not only my opinion, the FACTS are 100% against it as well

You can't fully depend on the facts either but you should use it as some guidance.

You cant say Ronaldo's the best coz hes got baby teeth or has done a stepover in the past

You can't say Giggs good coz he's got a hairy chest (if you wanna know more just watch him score the best ever goal in the FA cup when he takes his top off)

You cant say Rooneys good coz hes got blue eyes or because he chipped the kee[er twice before

I'm just chatting shit now :roll:
Image

User avatar
Platinum_Pwincess
Platinum Member
Posts: 3957
Joined: Tue May 02, 2006 11:24 pm
Location: HeAvEn :P

Post by Platinum_Pwincess » Sun Jun 17, 2007 3:39 pm

You can't? :shock:

User avatar
shakil
Diamond Member
Posts: 4486
Joined: Mon Apr 10, 2006 11:52 pm

Post by shakil » Sun Jun 17, 2007 6:08 pm

Of course you can

Its like saying:

Mr. A is the best striker ever because hes scored the most goals, and thats what the facts say.

However in my opinion Mr. B is the best striker ever because even though he scored less goals than Mr. A he had alot of assists and I like him when I watch him play.

So in my opinion Mr. B is the best ever player as even though hes scored less goals hes got alot of assists (and its a fact that hes got alot of assists)

This concludes you can mix facts and opinions so Shaf stop making things up if you think its right


:)
Image

User avatar
Platinum_Pwincess
Platinum Member
Posts: 3957
Joined: Tue May 02, 2006 11:24 pm
Location: HeAvEn :P

Post by Platinum_Pwincess » Sun Jun 17, 2007 7:05 pm

hmm....yeah that's true. haha shaf your wrong :P

User avatar
shakil
Diamond Member
Posts: 4486
Joined: Mon Apr 10, 2006 11:52 pm

Post by shakil » Mon Jun 18, 2007 3:18 pm

Oh so I typed all that for NOTHING!!! :x
Image

User avatar
Platinum_Pwincess
Platinum Member
Posts: 3957
Joined: Tue May 02, 2006 11:24 pm
Location: HeAvEn :P

Post by Platinum_Pwincess » Wed Jun 20, 2007 6:25 pm

Lol someone's frustrated :oops:

User avatar
HUMZA
Settled In
Posts: 114
Joined: Tue Aug 22, 2006 5:41 pm

Post by HUMZA » Thu Jul 19, 2007 7:00 pm

BEST PLAYA EVA HAS 2 B..........................................................................................................................................

ME

User avatar
-MissS-
Administrator
Posts: 908
Joined: Mon Feb 27, 2006 8:34 pm

Post by -MissS- » Thu Jul 19, 2007 7:50 pm

HUMZA wrote:BEST PLAYA EVA HAS 2 B..........................................................................................................................................

ME
Supervisor's gone on holiday to Ireland, lucky sod. So here I am to fill in.....

Check the "rules before posting". Don't write whole posts in capital letters, it pees everyone off. :p

You're on probation now, meaning if it happens again, you may be suspended for a period of time.
Remember where you heard it first - AsianMix.net

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests